نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

معاون دادستان مشهد: در ورزش باید به مسائل فرهنگی توجه شود | ورزش زمینه ساز نشاط اجتماعی است

  • کد خبر: ۱۴۱۸۰۵
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
معاون دادستان مشهد: در ورزش باید به مسائل فرهنگی توجه شود | ورزش زمینه ساز نشاط اجتماعی است
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در جلسه مشترکی با معاون دادستان مشهد، راه‌های کمک به جوانان از طریق ورزش را بررسی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در جلسه مشترکی با معاون دادستان مشهد راهکار‌های مناسب جهت ارایه خدمت سالم به ورزش را بررسی کردند. در این جلسه که در دادستانی مشهد برگزار شد دکتر رحمانی بر آمادگی دستگاه قضایی برای کمک به ورزش تاکید کرد.

برای تعالی ورزش بدنسازی و پرورش اندام پای کار آمدیم

معاون دادستان مشهد با توجه به ظرفیت‌های قانونی موجود وخصوصا کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و کارشناسان مختلف حقوق ورزشی گفت: دادستانی آماده است تجربیات خود را به هیات‌های مختلف ورزشی منتقل کند تا بیش از پیش شاهد کنترل برخی تخلفات باشیم.
وی ادامه داد: رفع مشکلات مردم همیشه جزو اولویت‌های قوه قضائیه بوده و همکاران من برای تحقق این امر همیشه پای کار بوده‌اند. باتوجه به اینکه ورزش همیشه زمینه ساز نشاط اجتماعی بوده با تمام توان پای کار هستیم تا اگر دوستان در هیئات و انجمن‌های ورزشی نیاز به کمکی داشتند وارد شویم و برای رسیدن به تعالی در ورزش کمک کنیم.
دکتر رحمانی در ادامه افزود: ورزش بدنسازی و پرورش اندام یکی از رشته‌های پرطرفدار است که جوانان زیادی نیز به آن گرایش دارند. خوشحالیم که فردی دلسوز مسئولیت این هیات ورزشی را برعهده گرفته است. با توجه به شرایط موجود و ظرفیت‌هایی که داریم، می‌توانیم برای ساختن یک فضای امن و مفرح کمک کنیم.
در کنار این موضوعات باید در این رشته به مسائل فرهنگی توجه شود، چرا که دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی است و تلاش می‌کند تا از هر راهی به فرهنگ ما ضربه بزند ویکی از این مسیر‌ها ورزش است.
معاون دادستان مشهد در پایان با اشاره به نگاه ویژه مسئولین به حاشیه شهر گفت: یکی از اولیت‌های ما توجه به حاشیه شهر است. تمام دستگاه‌ها برای حمایت پای کار آمده اند و پیشنهاد می‌کنم هیئت بدنسازی و پرورش اندام هم با تجهیز باشگاه‌های این منطقه فضای سالم و ایمنی را ایجاد کند تا خانواده‌ها به‌دور از دغدغه‌های موجود، بتوانند فضای مناسبی را برای جوانان‌شان در نظر بگیرند.

برای خدمت به جوانان و ورزشکاران آماده‌ایم

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی نیز در ادامه این دیدار گفت: از زمانی که کار را در هیئت بدنسازی و پرورش اندام به دست گرفتیم، اولویت ما ورزشکاران و جوانان فعال در این رشته بودند و تمام توان‌مان را برای ارائه خدمت به ایشان به کار گرفته‌ایم.
بکائیان  ادامه داد: بدنسازی و پرورش اندام، یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی کشور است و بیش از ۵۰ درصد باشگاه‌های ورزشی، در حوزه بدنسازی و پرورش اندام مشغول هستند و استفاده از این ظرفیت بالا در توجه عمومی به ورزش، فرصت خوبی را برای هیات پرورش اندام مهیا می‌کند.
وی با تقدیر از نگاه ویژه دستگاه قضائی به ورزش افزود: با توجه به گسترده بودن نوع خدمات ورزشی در هیات بدنسازی و پرورش اندام، یکی از برنامه‌های ویژه ما که مورد تاکید دستگاه‌های نظارتی می‌باشد، الزام وجود پیوست فرهنگی در کنار انجام فعالیت‌های ورزشی می‌باشد.
اعتقاد داریم در خصوص مسائل فرهنگی و ابعاد اخلاقی ورزش، نیاز به توجه بیشتری داریم و این موضوع با حمایت‌های همیشگی دستگاه قضایی و نگاه مثبتی که از سوی معاون محترم دادستان وجود دارد، می‌تواند راهگشا باشد.
بکائیان با اشاره به مشکلات موجود در این ورزش گفت: متأسفانه در این رشته ورزشی مشکلات، تهدید‌ها و حاشیه‌هایی وجود دارد که سعی کردیم آن‌ها را تبدیل به فرصت‌هایی کنیم که نفع آن برای ورزشکاران و جوانان استان باشد. امیدوارم که با کمک تمامی دلسوزان و دغدغه‌مندان ورزش، یک بار دیگر برای تعالی و ارتقای ورزش استان خدمت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->